søndag 24. februar 2008

Tipp topp i Tromsø



I helgen tok vi turen opp på besøk til Tromsø-jenta vår. Jeg, Belinda, Christine og Hanne satt oss i bilen med godt humør, lite visste vi hva som ville hende oss (...)
Vi skulle si ifra til Heidi da kom kom til "broen" (det var ikke få bruer for å si det sånn), men vi ringte da vi så en passende bro, og Heidi forklarte hva vi da skulle gjøre, noe som var litt uklart for meg siden jeg ikke alltid er den som følger best med, men skitt la gå. Vi kom oss frem til slutt, det er hele poenget.
Ett flott, hvitt hus møtte oss etter en gudsforlatt vei (ikke bokstavlig talt), og der kom jammensmeg Heidi ut døra, vi var i det minste kommet riktig!
Flinke Heidi hadde lagd lasagne til oss, og den smakte himmelsk! *jummy*
Etter 12-tiden var vi bra dødstrøtte, så da bar det rett til sengs. Tre madrasser og en sofa. Gjett hvem som fikk sofaen...? MEG! Skal ikke klage, den var den beste sofaen jeg noengang har sovet på, sykt deilig!
Lørdagen var det shoppings. Heidi, vår guide, førte oss inn i lille-store Tromsø. En veldig vakker plass må jeg bare få sagt, mange flotte, fargerike hus med all slags former. Rått.
Handlet en del alle sammen, så tok vi en pause på Yonas, som er en fantastisk fin, koselig pizzaplass. Tacopizza, annbefales på det sterkeste!
Ellers har vi kost oss, hatt trivsel i hverandres selskap, vært misjonærer (i alle fall Hanne & Heidi), hatt massasje osv. En flott tur om jeg må si det selv.
1000 takk for en fantastisk tur med mange nye opplevelser og mye trivsel :)
Litt bilder for anledningen:
Tromsø-jenta vårres!
Jentene på bytur
Heidi, Yonas og Hanne :)
Heidi får førsteklasses massasje av Hanne

Ingen kommentarer: